PIRKIMO TAISYKLĖS BIOSTILE.LT INTERNETINĖJE PARDUOTUVĖJE

Prieš naudodamiesi mūsų elektronine parduotuve, atidžiai perskaitykite toliau pateiktas sąlygas. Jei užsisakote produktus Biostile.lt internetinėje parduotuvėje, laikoma, kad perskaitėte ir sutikote su visomis šiomis taisyklėmis ir sąlygomis. ZUMA SOURCING, MB internetinės parduotuvės operatorius, pasilieka teisę keisti Biostile.lt internetinės parduotuvės bendrąsias sąlygas. Visi pakeitimai klientui yra privalomi, todėl rekomenduojame reguliariai peržiūrėti priimtas bendrąsias sąlygas.

1. Bendrosios sąlygos

Bendrosios sąlygos parengtos pagal vartotojų apsaugos taisykles, remiantis Lietuvos Respublikos ir tarptautiniais internetinės ir elektroninės prekybos rekomendacijomis ir kodeksais. Biostile.lt internetinę parduotuvę (toliau – Internetinė parduotuvė) valdo bendrovė ZUMA SOURCING, MB, (toliau – Pardavėjas).

Informacija apie pardavėją:

ZUMA SOURCING, MB, Girulių g. 10-201, LT-12112 Vilnius

Įmonės kodas: 305522813

PVM mokėtojo kodas: LT100013080214

Biostile.lt Internetinė parduotuvė skirta pateikti ir parduoti naudotojui produktus ir paslaugas. Internetinės parduotuvės turinys yra informacinio ir šviečiamojo pobūdžio ir nepakeičia konsultacijų su gydytoju. Dėl Internetinėje parduotuvėje pateiktų patarimų naudojimo Pardavėjas pataria klientui iš anksto pasikonsultuoti su savo asmeniniu gydytoju, atsižvelgiant į jo sveikatos būklę.

Naudotojas – tai asmuo, kuris naudojasi Internetine parduotuve, t. y. klientas, teikiantis užsakymą internetu.

Klientas (toliau – Klientas, Naudotojas, Lankytojas, Pirkėjas) yra fizinis ar juridinis asmuo, kuris užsako Produktų pristatymo paslaugą Biostile.lt Internetinėje parduotuvėje.

Pirkėjui taikomos bendrosios sąlygos, galiojančios užsakymo internetu pateikimo metu.

Šiose Bendrosiose sąlygose apibrėžiamos Biostile.lt Internetinės parduotuvės veikla, Lankytojo, Naudotojo ir Pirkėjo teisės ir pareigos, taip pat Pardavėjo ir Naudotojo, kaip internetinės parduotuvės produktų Pirkėjo, verslo santykiai.

2. Asmeniniai duomenys ir atsakomybė

Užsiregistruodamas Internetinėje parduotuvėje Lankytojas gauna vartotojo vardą, kuris sutampa su jo el. pašto adresu, ir savo nustatytą slaptažodį. Naudotojo vardas ir slaptažodis leidžia identifikuoti ir susieti naudotoją su įvestais duomenimis. Registruodamasis Lankytojas patvirtina ir garantuoja, kad yra pilnametis ir veiksnus asmuo. Užsiregistravęs Lankytojas tampa Naudotoju ir įgyja teisę pirkti. Įsigydamas gaminį Naudotojas tampa Klientu.

Pirkdamas arba registruodamasis Internetinėje parduotuvėje Klientas leidžia ir sutinka, kad Pardavėjas saugotų, tvarkytų ir naudotų internetinėje formoje pateiktus asmens duomenis toliau nurodytais tikslais, kol jie bus atšaukti: telefonu, raštu ir elektroniniu būdu pranešant apie naujienas ir pasiūlymus, kviečiant į renginius, segmentuojant klientus, atliekant apklausas, apdorojant statistinius duomenis.

  1. Asmeniniai duomenys ir jų tvarkymas

Pardavėjas įsipareigoja suteikti Naudotojui nuolatinę prieigą prie informacijos:

  • Pardavėjo identifikaciniai duomenys (įmonės pavadinimas, juridinis adresas, registracijos numeris, PVM mokėtojo kodas);
  • kontaktiniai duomenys, kuriais naudodamasis Naudotojas gali greitai ir patogiai susisiekti su Pardavėju (el. pašto adresas, telefonas ir t. t.);
  • informacija apie esmines internetinėje parduotuvėje siūlomų produktų ar paslaugų savybes;
  • informacija apie internetinės parduotuvės siūlomų produktų pasirinkimą;
  • produktų pristatymo būdus ir sąlygas, ypač pristatymo vietą ir terminus;
  • apmokėjimo už prekes būdus;
  • informaciją apie internetinėje parduotuvėje taikomų akcijų galiojimo laiką;
  • informacija apie laikotarpį, per kurį dar galima atsisakyti sutarties, ir atsisakymo sąlygas;
  • informacija apie galimybę grąžinti gaminius ir apie tai, ar toks grąžinimas vartotojui kainuoja ir kiek kainuoja;
  • informacija apie naudotojų nusiskundimų nagrinėjimo procedūrą ir informacija apie kontaktinį asmenį arba padalinį.

3. Produktų pasiūlymai, pristatymo laikas ir patvirtinimai

Dėl verslo internetu pobūdžio mūsų Internetinėje parduotuvėje esančių produktų asortimentas dažnai ir greitai keičiasi ar atnaujinamas, todėl gali pasitaikyti klaidų. Jei pastebėjote klaidą Internetinėje parduotuvėje, susisiekite su mumis telefonu +370 657 05205. Stengsimės kuo greičiau ištaisyti visas klaidas.

3.1. Akcijos ir nuolaidos

Nuolaidos nesumuojamos! Jei Internetinėje parduotuvėje esantys produktai jau yra pardavinėjami su nuolaida, arba jiems jau buvo pritaikytos nuolaidos, papildomos nuolaidos netaikomos. Tokiu atveju sistema klientui pasiūlys jam palankesnę nuolaidą.

3.2. Pristatymo laikas

Sandėlyje esančių produktų pristatymo laikas Lietuvoje, priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo, paprastai yra 1-2 darbo dienos. Kiekvieną internetinėje parduotuvėje įsigytą prekę pristatysime per šį nurodytą terminą.

3.3 Užsakytų produktų pristatymas ir kaina

Nemokamas pristatymas su kurjeriu ar į paštomatus visiems užsakymams nuo 45 ERU ir daugiau.

Pateikdamas pirkimo užsakymą Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš šių užsakymo gavimo būdų:

  • Pristatymas į Venipak ar LP Express paštomatus: jei perkama mažiau nei už 45,00 EUR, Pirkėjas apmoka 2,99 EUR pristatymo išlaidas;
  • Pristatymas į DPD, Smartpost ir Omniva paštomatus: jei perkama mažiau nei už 45,00 EUR, Pirkėjas apmoka 2,99 EUR pristatymo išlaidas;
  • Pristatymas su kurjeriu į namus ar darbą: jei perkama už mažiau nei 45,00 EUR, Pirkėjas apmoka 2,99 EUR pristatymo išlaidas.

4. Apmokėjimo būdai

Pardavėjas siūlo šiuos mokėjimo būdus perkant produktus Internetinėje parduotuvėje:

  • tiesioginiu mokėjimu per banką;
  • debetine arba kreditine kortele;
  • bankiniu pavedimu į Pardavėjo banko sąskaitą;
  • mokėjimas užsakymo pristatymo metu;

Mokėjimas debeto arba kredito kortele galimas tik tuo atveju, jei mokėtojo naudotojo profilio informacija sutampa su debeto arba kredito kortelės turėtojo naudotojo profilio informacija.

5. Kainos

Internetinė produktų įsigijimo kaina taikoma visiems Pardavėjo internetinės parduotuvės Naudotojams.

Jei nenurodyta kitaip, visos kainos internetinėje parduotuvėje nurodytos eurais ir su PVM.

Visos kainos galioja užsakymo metu ir nėra iš anksto nustatytos, todėl galioja tik tol, kol laikas nuo laiko nėra keičiamos. Nepaisant visų Pardavėjo pastangų pateikti naujausią ir tikslią informaciją, gali būti, kad kaina bus neteisinga. Ankstesniame sakinyje nurodytu atveju ir tuo atveju, jei užsakymo tvarkymo metu, t. y. nuo užsakymo pateikimo momento iki užsakymo patvirtinimo, Produkto kaina pasikeičia, Pardavėjas:

  • informuoja Naudotoją (Klientą) apie naujas kainas, ir tokiu atveju Naudotojas (Klientas) turi galimybę pakeisti ar atšaukti visą užsakymą ar jo dalį arba patvirtinti užsakymą naujomis kainomis be jokių papildomų išlaidų; arba
  • suteikti Naudotojui (Pirkėjui) galimybę atsisakyti pirkimo ir kartu pasiūlyti abiem pusėms naudingą ir priimtiną sprendimą.

6. Techninė pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo procedūra

6.1. Pirkimo-pardavimo sutartis sudaroma atlikus šiuos techninius veiksmus:

  • klientas internetinėje parduotuvėje ieško konkretaus produkto ar produktų asortimento rinkinio,
  • išsirenka produktą, kurį norėtų įsigyti,
  • pasirinktą produktą įtraukia į pirkinių krepšelį,
  • pirkėjas pirkinių krepšelyje nurodo norimo įsigyti produkto kiekį,
  • po to pateikiama pasirinkto produkto kaina už pasirinktą kiekį, įskaitant mokesčių sumą, jei taikoma,
  • peržiūri užsakymą, įskaitant gaminio pristatymo būdą ir pristatymo išlaidas, jei tokių yra, ir patvirtina bei pateikia užsakymą, taip užbaigdamas pirkimą.

6.2. Technologinė priemonė klaidoms nustatyti ir ištaisyti prieš pateikiant užsakymą yra grafinė Naudotojo sąsaja, kuri leidžia Klientui iš karto atlikti užsakymą, lengvai ir be rūpesčių:

  • mato ir peržiūri pasirinktus ir į pirkinių krepšelį įdėtus produktus,
  • peržiūri ir patikrina kiekvieno produkto kainą ir viso pasirinkto produkto kiekio bendrą kainą,
  • pakeičia pasirinkto produkto kiekį ir apskaičiuoja naują pakeisto kiekio kainą,
  • iš pirkinių krepšelio pašalina pasirinktus produktus, kurių nebenori įsigyti; ir
  • pasirenka apmokėjimo būdą.

Prieš patvirtindamas užsakymą Naudotojas (Klientas) gali lengvai ir sklandžiai, naudodamasis grafine naudotojo sąsaja peržiūrėti ir patvirtinti atskirus pakeitimus, kurie įsigalioja iš karto.

6.3. Užsakymo priėmimas

Pateikęs užsakymą, Naudotojas (Pirkėjas) gauna elektroninį laišką iš Pardavėjo, kuriuo jis informuojamas, kad užsakymas priimtas. Per 1 valandą nuo šio pranešimo gavimo Vartotojas (Pirkėjas) gali atšaukti užsakymą be jokių pasekmių. Vartotojas (Pirkėjas) negali keisti užsakymo turinio po to, kai užsakymas buvo įvykdytas, išskyrus atšaukimo galimybę. Vartotojas (Pirkėjas) savo profilyje Prekybininko svetainėje visada gali gauti išsamią informaciją apie kiekvieno užsakymo statusą ir turinį.

6.4. Užsakymo patvirtinimas

Jei Naudotojas (Pirkėjas) neatšaukia užsakymo, užsakymas bus tvarkomas toliau. Gavęs užsakymą, Pardavėjas jį peržiūrės, patikrins, ar galima pristatyti užsakytus produktus, ir patvirtins arba atmes užsakymą, nurodydamas priežastį. Prekiautojas taip pat gali susisiekti su naudotoju (pirkėju) nurodytu kontaktiniu telefono numeriu, kad patikrintų informaciją arba įsitikintų pristatymo tikslumu. Patvirtinęs užsakymą, prekiautojas el. paštu informuoja naudotoją (pirkėją) apie numatomą pristatymo datą. Šiame etape neatšaukiamai sudaroma naudotojo (pirkėjo) ir prekiautojo pirkimo sutartis dėl užsakytų gaminių pirkimo (žr. 7 punktą).

6.5. Užsakytų produktų išsiuntimas

Prekybininkas parengia ir išsiunčia užsakytus produktus per sutartą terminą ir apie tai informuoja Vartotoją (Pirkėją) elektroniniu paštu. Ankstesniame sakinyje nurodytame elektroniniame laiške Prekybininkas taip pat informuoja Vartotoją (Pirkėją) apie produktų grąžinimo tvarką ir informuoja Vartotoją (Pirkėją) apie kontaktinius asmenis pretenzijų ar pristatymo vėlavimo atveju

7. Pirkimo-pardavimo sutartis

Pardavėjas Vartotojui, kuris įsigyja produktą iš internetinės parduotuvės, išrašo raštišką sąskaitą faktūrą, kurioje nurodomos išlaidos ir paaiškinama teisė atsisakyti pirkimo grąžinant įsigytą produktą, jei tai būtina ir įmanoma. Pirkimo sutartis Pirkimo užsakymo forma yra saugoma elektroniniu būdu Pardavėjo serveryje ir bet kuriuo metu prieinama Vartotojui (Pirkėjui) jo vartotojo profilyje, kur Pirkėjas gali ją išsaugoti ir atkurti. Pirkimo sutartis gali būti sudaroma tik Lietuvių kalba.

Pirkimo sutartis tarp Prekybininko ir Vartotojo (Pirkėjo) sudaroma tuo momentu, kai Prekybininkas patvirtina užsakymą (žr. 6.2 skirsnį). Nuo to momento visos kainos ir kitos pirkimo sąlygos yra fiksuotos ir taikomos tiek Pardavėjui, tiek Vartotojui (Pirkėjui).

8. Teisė atsisakyti sutarties, grąžinti produktus

Pirkėjas (tai taikoma tik fiziniams asmenims, kurie įsigyja prekes ne tolimesnės nuotolinės prekybos tikslais) turi teisę per 30 dienų nuo prekių įsigyjimo dienos pranešti Pardavėjui, kad atsisako sutarties, nenurodydamas tokio sprendimo priežasties. Pirkėjas turi atsiųsti pranešimą apie Sutarties atsisakymą Pardavėjui kontaktiniu el. pašto adresu info@biostile.lt. Sutarties atsisakymo atveju pirkėjas per 7 dienas nuo sutarties atsisakymo grąžina įsigytus produktus Pardavėjui, prieš tai suderines produktų gražinimą su Pardavėju. Gražinami produktai turi būti nepažeisti, neišpakuoti ir originalioje pakuotėje, išskyrus atvejus, kai produktai sunaikinami, sugadinami, prarandami arba jų kiekis sumažėja ne dėl Naudotojo (Pirkėjo) kaltės. Pardavėjas per 14 dienų nuo nuo produktų gražinimo dienos gražina už prekes sumokėtus pinigus. Išlaidos, kurias turi padengti Naudotojas (Pirkėjas) dėl pirkimo sutarties atsisakymo, yra produktų grąžinimo Pardavėjui išlaidos.

Jei pristatymo į namus ar atsiimant iš paštomato, pakuotės, kuriose Naudotojas (Pirkėjas) gavo užsakytus produktus, yra fiziškai pažeistos, jei trūksta jos turinio arba jei jos turi atidarymo požymių, Naudotojas (Pirkėjas) privalo apie tai pranešti Pardavėjui ir pateikti visą informaciją, kad šis galėtų pradėti pretenzijos nagrinėjimo procedūrą su siuntų pristatymo partneriais.

Už grąžintus produktus prekiautojas grąžina sumokėtą sumą arba išpirktą dovanų kuponą Vartotojui (Pirkėjui), kaip nurodyta ankstesnėje pastraipoje, tačiau bet kokie išpirkti reklaminiai kodai ir kitos nuolaidos Vartotojui (Pirkėjui) negrąžinami. Pardavėjas grąžina pinigus į Vartotojo (Pirkėjo) asmeninę sąskaitą. Pardavėjas grąžina išpirktą dovanų čekį kaip kreditą.

9. Materialinės klaidos

Nepaisant to, kad visada elgiamės sąžiningai, atliekant pakeitimus šioje svetainėje gali pasitaikyti klaidų.

Kaip Pirkėjas turite teisę pasinaudoti savo teisėmis, numatytomis įstatyme dėl esminių prekių defektų, atsižvelgiant į Vartotojų apsaugos įstatymo nuostatas

Produkto defektas yra esminis:

  • jei prekė neatitinka įprastam naudojimui būtinų savybių;
  • jei prekė neturi savybių, būtinų konkrečiam naudojimui, kuriam Pirkėjas ją perka, ir kurios buvo arba turėjo būti žinomos Pardavėjui;
  • jei prekė neturi savybių ir požymių, dėl kurių buvo aiškiai ar tyliai susitarta arba kurios buvo numatytos;
  • jei Pardavėjas pardavė prekę, kuri neatitinka pavyzdžio ar modelio, išskyrus atvejus, kai pavyzdys ar modelis buvo parodytas tik dėl informacijos.

Vartotojas gali pasinaudoti savo teisėmis, numatytomis esminių trūkumų įstatyme, jei jis praneša pardavėjui apie trūkumus per du mėnesius nuo trūkumų nustatymo dienos.

Pardavėjas neatsako už esminius prekių trūkumus, kurie išryškėja praėjus dvejiems metams nuo prekių perdavimo.

Pirkėjas savo nuožiūra gali paprašyti:

  • ištaisymi klaidą
  • sumokėtos sumos grąžinimo, proporcingai trūkumo dydžiui.
  • prekių pakeitimo
  • sumokėtos sumos grąžinimo.

Jei Pirkėjas mano, kad įsigytas produktas turi esminius trūkumus, jis privalo kuo greičiau pranešti apie tai Pardavėjui telefonu +370 657 05205 arba el. paštu info@biostile.lt. Kartu su pranešimu apie prekės trūkumą turi būti pateikiamas sąskaitos faktūros arba užsakymo numeris. Pardavėjas privalo kuo greičiau pasiūlyti Pirkėjui pakeisti prekę arba grąžinti pinigus.

Norėdamas pasinaudoti šia teise, Pirkėjas turi išsamiau aprašyti trūkumus pranešime ir suteikti Pardavėjui galimybę apžiūrėti gaminius.

Jei trūkumai neginčijami, Pardavėjas privalo kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per 8 dienas, patenkinti Pirkėjo pretenziją. Tačiau jei dėl trūkumų kyla ginčas, Pardavėjas privalo pateikti pirkėjui raštišką atsakymą per 8 dienas.

Teisė pareikšti pretenziją dėl esminių trūkumų išsamiau reglamentuojama Vartotojų apsaugos įstatyme

Jei Pirkėjas pirkimo metu gauna nemokamą produktą, jis neturi teisės susigrąžinti nemokamo produkto pirkimo kainos.

Pirkėjas gali įspėti Pardavėją apie prekių trūkumus mobiliuoju telefonu arba el. paštu.

Jei dėl prekių trūkumų Pirkėjui atsirado nepagrįstų išlaidų, Pardavėjas įsipareigoja pabandyti padengti šias išlaidas ne vėliau kaip per 30 dienų nuo pagrįsto Pirkėjo pranešimo apie prekių trūkumus.

10. Pristatymas

Pardavėjas pristatys užsakytus produktus Naudotojui (Pirkėjui) per sutartą terminą. Pardavėjas pasilieka teisę pasirinkti kitą pristatymo paslaugą, jei tai leis jam efektyviau įvykdyti užsakymą.

11. Saugumo užtikrinimas

Pardavėjas naudoja tinkamas technologines ir organizacines priemones, kad apsaugotų asmens duomenų ir mokėjimų perdavimą ir saugojimą. Šiais tikslais Prekybininkas naudoja 128 bitų SSL sertifikatą, išduotą tam įgaliotos organizacijos.

“Montonio” užtikrina saugų mokėjimo kortelių autorizavimą ir operacijas. Mokėjimo kortelių autorizacija atliekama realiuoju laiku, o duomenys su bankais tikrinami iš karto. Kortelių duomenys nėra saugomi Pardavėjo serveryje.

Naudotojas taip pat privalo užtikrinti savo vartotojo vardo ir slaptažodžio saugumą ir pasirūpinti, kad jo kompiuteris būtų tinkamai apsaugotas programine įranga ir antivirusine programa.

12. Vaikų priežiūra

Pardavėjas internetinėje parduotuvėje nepriima užsakymų iš asmens, kuris, kaip jis žino arba įtaria, yra vaikas, be aiškaus vaiko tėvų arba globėjų leidimo. Pardavėjas nesiūlo nemokamos prieigos prie produktų ar paslaugų internetinėje parduotuvėje, kurie yra žalingi vaikams.

Pardavėjas nepriima jokių vaikų asmens duomenų be aiškaus tėvų arba globėjų sutikimo ir neatskleidžia jokių iš vaikų gautų duomenų trečiosioms šalims, išskyrus tėvus arba globėjus.

Bet kokia vaikams skirta komunikacija bus pritaikyta jų amžiui ir nebus naudojamasi vaikų pasitikėjimu, patirties stoka ar lojalumo jausmu.

13. Privatumo politika

13.1. Bendrosios nuostatos

Pardavėjas įsipareigoja saugoti asmens duomenų konfidencialumą ir internetinės parduotuvės naudotojų privatumą. Pardavėjas surinktus asmens duomenis naudos tik Pardavėjo siūlomoms paslaugoms teikti. Pardavėjas gerbia internetinės parduotuvės naudotojų asmens duomenų konfidencialumą ir privatumą ir imasi visų būtinų priemonių, kad apsaugotų juos nuo bet kokio pažeidimo ir piktnaudžiavimo. Vartotojų asmens duomenys yra viena iš sričių, kuriai Prekybininkas skiria ypatingą dėmesį ir rūpestį, nes supranta, kad ši sritis yra jautri.

13.2. Asmens duomenų naudojimas

Siekdamas teikti siūlomas paslaugas, Pardavėjas renka, tvarko, apdoroja ir saugo šiuos naudotojo duomenis:

  • vardas ir pavardė;
  • prekių pristatymo adresai;
  • juridinio asmens pavadinimas (jei Naudotojas yra juridinis asmuo);
  • juridinio asmens mokesčių mokėtojo kodas (jei Naudotojas yra juridinis asmuo);
  • nel. pašto adresą (vartotojo vardą);
  • slaptažodį užšifruotu formatu;
  • kontaktinį telefono numerį;
  • gyvenamają vietą;
  • kitą informaciją, kurią Naudotojas savanoriškai įveda internetinės parduotuvės formose;
  • kitą informaciją, kurią Naudotojas savanoriškai vėliau įtraukia į savo profilį.

Pardavėjas neatsako už Naudotojų įvestos informacijos tikslumą, išsamumą ir atitikimą.

13.3. Slapukai ir IP adresai

Kiekvieno naudojimosi internetine parduotuve pradžioje Pardavėjas kiekvienam Naudotojui priskiria slapuką identifikavimo, pirkinių krepšelio stebėjimo ir atsekamumo tikslais, kuris saugomas serverio atmintyje tik apsilankymo internetinėje parduotuvėje laikotarpiu ir ištrinamas po vienos valandos neaktyvumo. Pardavėjas taip pat gali saugoti naudotojo asmeniniame kompiuteryje tam tikrus nuolatinius slapukus, pavyzdžiui, užšifruotą naudotojo identifikacinį numerį, kad jį būtų galima atpažinti, kai naudotojas kitą kartą apsilankys internetinėje parduotuvėje, arba produktų įvertinimus, kurie leidžia Naudotojui sužinoti, kurie produktai jau buvo įvertinti, ir netiesiogiai – išorinės paslaugos “Google Analytics” slapukus, kurie naudojami apsilankymams svetainėje analizuoti. Pardavėjas gali naudoti šiuos duomenis anonimine suvestine forma statistinės analizės tikslais. Siekdamas užtikrinti interneto saugumą, Pardavėjas taip pat renka IP adresus, iš kurių Naudotojai jungiasi prie interneto parduotuvės.

13.4. Deklaracija dėl asmens duomenų konfidencialumo ir naudotojų privatumo apsaugos

Pardavėjas privalo saugoti savo internetinės parduotuvės Naudotojų asmens duomenis pagal asmens duomenų apsaugą reglamentuojančius teisės aktus. Pardavėjas jokiomis aplinkybėmis neatskleis Vartotojo asmens ar kitų duomenų trečiajai šaliai be aiškaus Vartotojo sutikimo ir neleis trečiajai šaliai susipažinti su Vartotojo asmens ar kitais duomenimis, išskyrus atvejus, kai to reikalauja valdžios institucijos, jei tokią pareigą numato įstatymas arba jei sąžiningai tiki, kad toks veiksmas yra būtinas teisminiam procesui teismuose ar kitose valdžios institucijose ir siekiant apsaugoti bei įgyvendinti teisėtus Pardavėjo interesus.

Visi asmeniniai ir kiti duomenys, kuriuos Vartotojas pateikia prisijungdamas prie internetinės parduotuvės, taip pat užsakydamas įsigyti produktų, įskaitant užsakymų turinį, bus saugomi pagal asmens duomenų apsaugą reglamentuojančius teisės aktus. Pardavėjas nenaudos šios informacijos jokiais tikslais, kurie kaip nors pakenktų Naudotojui ar bet kuriam kitam susijusiam asmeniui. Pardavėjas nenaudos Vartotojo duomenų reklaminiams el. laiškams ar kitai nepageidaujamai reklaminei medžiagai siųsti, išskyrus tuos reklaminius pranešimus, kuriuos Vartotojas užsisakė arba su kuriais sutiko. Pardavėjas gali naudoti anoniminius suvestinius duomenis statistinės analizės tikslais. Jokiu būdu nebus pažeistas Vartotojų asmeninių ir kitų duomenų konfidencialumas.

Pardavėjas saugo Naudotojų asmens duomenis asmens duomenų rinkmenoje tik tiek laiko, kiek būtina tikslui, dėl kurio asmens duomenys renkami ir saugomi, pasiekti.

Pardavėjas siuntų pristatymo tarnybai pateiks tik informaciją, būtiną internetinėje parduotuvėje įsigytiems produktams pristatyti (gavėjo duomenis ir pristatymo adresą). Pardavėjas gali susisiekti su Naudotoju el. paštu, jei to reikės norint užbaigti pirkimą internetinėje parduotuvėje, o telefonu – tik tuo atveju, jei kils problemų registruojantis ar perkant internetinėje parduotuvėje.

13.5. Privatumo politikos įgyvendinimas

Vadovaujantis Asmens duomenų apsaugos įstatymu, asmens duomenų apsaugą reglamentuoja Asmens duomenų apsaugos nuostatai.

Visi Pardavėjo nuolatiniai ar apmokami darbuotojai, turintys prieigą prie Vartotojų asmens ir kitų duomenų, yra susipažinę su Asmens duomenų apsaugos nuostatų nuostatomis ir pareiga saugoti asmens ir kitus duomenis bei privalo laikytis šių nuostatų dėl asmens duomenų konfidencialumo ir Internetinės parduotuvės vartotojų privatumo apsaugos. Prievolė saugoti asmens ir kitus duomenis galioja neribotą laiką, net ir nutraukus santykius su Pardavėju.

Užsiregistravę Naudotojai gali bet kada nebesinaudoti Internetine parduotuve ir atšaukti savo registraciją. Jie tai padaro raštu pranešdami Pardavėjui apie atšaukimą. Prieš pranešdamas apie registracijos atšaukimą, Vartotojas privalo sumokėti Pardavėjui visus neįvykdytus įsipareigojimus, susijusius su pirkiniais, atliktais Internetinėje parduotuvėje. Prekybininkas saugos asmens duomenų konfidencialumą ir internetinės parduotuvės naudotojų privatumą pagal šią privatumo politiką, net ir tuo atveju, kai registracija atšaukiama.

13.6. Papildomi paaiškinimai

Jei turite klausimų, abejonių ar pastabų dėl šios privatumo politikos, galite susisiekti su mumis el. paštu: info@biostile.lt

14. Vartotojų atsiliepimai ir produktų įvertinimai

Naudotojų ar Lankytojų pateiktos produktų apžvalgos, komentarai ir vertinimai yra internetinės parduotuvės funkcijų dalis ir yra skirti Naudotojų bendruomenei.

Pardavėjas neatsako už naudotojų ar lankytojų pateiktų nuomonių, komentarų ir produktų apžvalgų turinį. Prieš paskelbdamas nuomones, komentarus ir atsiliepimus, Pardavėjas juos peržiūri ir atmeta tuos, kurie yra akivaizdžiai neteisingi, klaidinantys, įžeidžiantys, nepadorūs arba, Pardavėjo nuomone, nesuteikia jokios naudos kitiems Naudotojams ar internetinės parduotuvės Lankytojams. Pardavėjas neatsako už atsiliepimuose, komentaruose ir vertinimuose pateiktą informaciją ir atsisako bet kokios atsakomybės, kylančios dėl tokios informacijos.

Pateikdamas nuomonę, komentarą ar apžvalgą, Naudotojas ar Lankytojas aiškiai sutinka su Naudojimo sąlygomis ir leidžia Pardavėjui skelbti dalį ar visą tekstą visose elektroninėse ir kitose žiniasklaidos priemonėse. Pardavėjas turi teisę naudoti nuomonės, komentaro ar apžvalgos turinį neribotą laiką ir bet kokiais tikslais, atitinkančiais Pardavėjo komercinius interesus, įskaitant skelbimą reklamoje ar kituose rinkodaros pranešimuose. Nuomonės, komentaro ar apžvalgos autorius taip pat pareiškia ir garantuoja, kad jam priklauso materialinės ir moralinės autorių teisės į parašytas nuomones, komentarus ar apžvalgas ir kad jis neatlygintinai, neišimtinai ir neribotam laikui perleidžia šias teises Pardavėjui.

15. Atsakomybė

Pardavėjas deda visas pastangas, kad jo internetinėje parduotuvėje skelbiama informacija būtų naujausia ir teisinga, tačiau produktų savybės, pristatymo data ar kaina gali pasikeisti taip greitai, kad Pardavėjas negalės laiku ištaisyti savo internetinėje parduotuvėje skelbiamos informacijos. Tokiu atveju Pardavėjas informuos Naudotoją (Pirkėją) apie pakeitimus ir suteiks jam galimybę atšaukti arba pakeisti užsakymą (žr. 5 punktą).

Nors Pardavėjas stengiasi pateikti tikslias internetinėje parduotuvėje parduodamų produktų nuotraukas, visos nuotraukos turėtų būti laikomos simbolinėmis. Nuotraukos negarantuoja gaminio savybių.

Pardavėjas neatsako už siuntos fizinį sugadinimą, sunaikinimą ar praradimą nuo to momento, kai užsakytų produktų siunta perduodama kurjeriui pristatymui, arba jei siuntos gavimo metu trūksta siuntos turinio ar siunta turi atidarymo požymių. Siuntos pristatymo metu su kurjeriu į namus ar pasiimant iš paštomato terminalo, Naudotojas (Pirkėjas) turi įvertinti gautos siuntos pakuotės galimus pažeidimus siuntos pasiėmimo ar gavimo vietoje ir jei siunta pažeista ar turi atidarymo požymių, privalo skubiai apie tai informuoti Pardavėją ir užpildyti Pretenziją kurjeriui siuntos pristatymo metu atliekant siuntos pažeidimo vietų fotografijas. Pristatyti siuntą Pardavėjui tokios pat būklės, kokios gavo, nieko nepridėdamas ir neišimdamas, ir užpildyti Pretenzijos formą. Pardavėjas bendradarbiaus su kurjerių tarnybomis, kadPretenzija būtų kuo greičiau išspręsta.

  1. Dalyvavimo loterijose taisyklės ir sąlygos

Prizų loterijų organizavimo www.biostile.lt internetinėje parduotuvėje bendrosios sąlygos ir taisyklės.

15.1. Dalyvavimo sąlygos

Prizų loterijoje gali dalyvauti visi pilnametystės sulaukę fiziniai asmenys, kurie yra Lietuvos Respublikos piliečiai arba nuolatiniai gyventojai (toliau – dalyviai). Nepilnamečiai dalyviai turi užpildyti ir pasirašyti tėvų arba teisėtų globėjų sutikimo dalyvauti prizų loterijoje ir gauti prizą deklaraciją.

Dalyviai kiekviename prizų traukime dalyvauja taip, kaip skelbiama interneto svetainėje, kurioje vyksta prizų traukimas.  Dalyvauti galima atsakant į prizo klausimą, balsuojant arba dalyvaujant socialiniuose tinkluose “Facebook”, “Twitter” ir “Instagram”, naudojant Organizatoriaus pateiktą raktažodį (toliau – raktažodis). Dalyvavimas “Facebook” puslapyje vyksta pagal “Facebook” socialinio tinklo taisykles. “Facebook” nėra ZUMA SOURCING, MB organizuojamų prizų loterijų rėmėjas ar kaip nors susijęs su jomis.

Dalyviai gali dalyvauti tik tuo atveju, jei sutinka su šiomis Bendrosiomis sąlygomis ir nuostatomis. Dalyvaudami per “Facebook” puslapį, naudotojai taip pat privalo laikytis “Facebook” socialinio tinklo taisyklių. Laikoma, kad dalyvis perskaitė Taisykles ir Nuostatus ir su jais sutinka, kai pateikia Organizatoriui užpildytą internetinę dalyvio anketą su atsakymu į prizo klausimą, jei to reikalaujama kiekvienai loterijai, arba kai paskelbia atsakymą “Facebook”, “Twitter” ir “Instagram” tinkluose. Įraše turi būti naudojamas raktažodis ir jis turi būti viešas (“Facebook” atveju tai reiškia, kad naudotojas, kuris kitu atveju turi paslėptą profilį, turi nustatyti įrašą kaip viešą; “Twitter” ir “Instagram” atveju tai reiškia, kad naudotojas turi turėti viešai prieinamą profilį). 

Prizas suteikiamas su sąlyga, kad bus pateikti pagrindiniai laimėtojo duomenys (vardas, pavardė, adresas). Dalyviai, dalyvaujantys prizų traukime socialinėje žiniasklaidoje per raktinius žodžius, turės pateikti organizatoriui savo asmens duomenis ir el. pašto adresą, jei jie bus ištraukti. Organizatoriai turi teisę reikalauti, kad laimėtojas pateiktų asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Pateikus neišsamią, neteisingą ar melagingą informaciją, Organizatorius turi teisę pašalinti dalyvį iš prizų traukimo.

ZUMA SOURCING, MB darbuotojai ar jų artimiausi šeimos nariai (sutuoktinis arba asmuo, su kuriuo darbuotojas gyvena santuokai pagal santuokos ir šeimos santykių įstatymą prilygintuose santykiuose, vaikai arba įvaikiai, anūkai, broliai ir seserys bei darbuotojo tėvai arba įtėviai) neturi teisės dalyvauti prizų traukime.

Prizų traukimo pradžios ir pabaigos data skelbiama interneto svetainėje, kurioje vyksta prizų traukimas.

15.2. Prizas ir pajamų mokestis

Organizatorius nurodo, koks prizas bus įteiktas laimėtojui kiekviename burtų traukime.

Kiekvieno atskiro apdovanojimo vertė gali viršyti teisės aktuose nustatytas sumas pajamų mokesčio tikslais. Nugalėtojo pajamų mokestį apskaičiuoja ir sumoka Organizatorius, kuris apie tai praneša mokesčių institucijoms.

Už prizus negalima mokėti grynaisiais pinigais, jie negali būti perduoti trečiajai šaliai ir negali būti keičiami.

Laimėtojai, kurie dalyvaus prizų loterijoje naudodamiesi svetainėje esančia forma, bus informuoti apie prizą, sąlygas (terminus ir kitas sąlygas) ir kaip atsiimti prizą el. pašto adresu, kurį jie nurodė pateikdami savo atsakymą internetinėje formoje.

Laimėtojai, kurie dalyvaus prizų traukime su raktiniu žodžiu, apie savo prizą bus informuoti per socialinės žiniasklaidos kanalą (“Facebook”, “Twitter” ir “Instagram”), per kurį jie dalyvavo prizų traukime, atsakant į pranešimą, su kuriuo jie dalyvavo prizų traukime, kartu su prašymu pateikti Organizatoriui savo duomenis.

15.3. Burtų traukimas

 Burtai bus vykdomi naudojant internete esančias “atsitiktinių komentarų rinkimo” programas, į kurias bus paskelbta nuoroda. Laimėtojas bus išrinktas atsitiktine tvarka iš visų dalyvių, kurie ne vėliau kaip iki kiekvienam prizui nustatyto termino pabaigos pateiks arba paskelbs teisingą atsakymą su raktiniu žodžiu. Burtų traukimas nėra viešas.

Neteisingo atsakymo arba neužpildytos formos atveju ji bus atmesta ir atranka bus pakartota.Neteisingo atsakymo arba nepilnai užpildytos formos atveju forma bus atmesta ir atranka bus kartojama.

Jei laimėtojas neatsiima prizo per 14 dienų nuo Organizatoriaus pranešimo apie prizą išsiuntimo laimėtojui (paštu, el. paštu arba atsakant į pranešimą socialinėje žiniasklaidoje) arba jei prizas grįžta Organizatoriui kaip neįteiktas užpildytoje formoje nurodytu adresu, laikoma, kad laimėtojas atsisakė prizo. Tokiu atveju prizų traukimas nebus kartojamas. Prarastos ar sugadintos siuntos ir (arba) paštu išsiųstos siuntos turinio sugadinimo atveju laimėtojas neturi teisės į jokią finansinę ar materialinę kompensaciją.

Atrankos protokolas ir laimėtojo duomenys bus saugomi, o organizatorius raštu informuos laimėtojus. Atranka yra galutinė ir jos apskundimo teisė nesuteikiama.

Burtų traukimo protokolas bus saugomas vienerius metus organizatoriaus adresu. Pasibaigus šiam laikotarpiui, prizų traukimo organizatorius gali sunaikinti dokumentus.

15.4. Skundų nagrinėjimas

Visus skundus ir pretenzijas spręs prizų traukimo organizatorius. Gavęs pagrįstą skundą, laimėtojų organizatorius įsipareigoja kuo greičiau išspręsti skundą ir apie tai informuoti dalyvį.

15.5 Prizų loterijos dalyvių privatumas ir duomenų apsauga

Dalyvaudami prizų loterijoje dalyviai sutinka, kad Organizatorius rinktų, tvarkytų ir saugotų asmens duomenis pagal galiojančius įstatymus. Renkamus asmens duomenis gali sudaryti:

el. pašto adresas, vardas ir pavardė, o laimėtojo atveju – gyvenamosios vietos adresas.

Iš kiekvieno prizų traukimo dalyvių surinkti asmens duomenys bus naudojami tik konkretaus prizų traukimo tikslais arba šio straipsnio 4 dalyje nurodytais tikslais.

Kiekvieno prizų traukimo dalyviams garantuojama teisė pagal galiojančius įstatymus tikrinti, kopijuoti, keisti, taisyti, blokuoti ir ištrinti su jais susijusius asmens duomenis. 

Duomenų valdytojas gali tvarkyti surinktus asmens duomenis pranešimo apie prizų konkursą, atrankos, apklausų ir statistinių duomenų tvarkymo tikslais, siekdamas nustatyti, kaip naudojamasi paslaugomis, atlikti rinkos tyrimus, informuoti apie pasiūlymus, renginius, naujienas ir lengvatas, jei dalyvis sutinka su tuo konkretaus prizų konkurso atveju.

Asmens duomenis duomenų valdytojas gali tvarkyti teisės aktuose nustatytą laikotarpį arba tol, kol dalyvis atšaukia savo sutikimą. Bet kuris dalyvis gali bet kada atšaukti minėtą sutikimą el. paštu info@biostile.lt.

Organizatorius įsipareigoja neatskleisti duomenų trečiosioms šalims, savo išoriniams paslaugų teikėjams ir partneriams. Dalyvis bet kuriuo metu gali paprašyti Organizatoriaus ištrinti jo asmens duomenis iš duomenų bazės per 15 dienų nuo prašymo pateikimo dienos. Organizatorius gali žiniasklaidoje skelbti dalyvių ar laimėtojų vardus, pavardes, nuotraukas ir įrašus iš bet kokio prizų įteikimo (už kurį Organizatorius neprivalo mokėti prizų laimėtojams), jei dalyviai ar laimėtojai su tuo sutinka.

15.6. Sąlygų keitimas, atsakomybė

ZUMA SOURCING. MB pasilieka teisę keisti ir modifikuoti šias Taisykles ir sąlygas.

Organizatorius neatsako už jokią žalą, atsiradusią dėl prizų. Prizų traukimo organizatorius neprisiima jokios atsakomybės už portalo gedimus ir dėl to atsiradusius internetinės paslaugos sutrikimus, atsiradusius dėl sutartinių partnerių tinklo sutrikimų, elektros energijos tiekimo sutrikimų ar kitų techninių sutrikimų, kurie gali laikinai trukdyti naudotis paslauga.

16. Vartojimo ginčų neteisminis nagrinėjimas

Vadovaudamasi teisės normomis, Biostile d.o.o. nepripažįsta nė vieno vartojimo ginčų neteisminio sprendimo paslaugų teikėjo kompetentingu spręsti vartojimo ginčą, kurį vartotojas gali iškelti pagal Vartojimo ginčų neteisminio sprendimo įstatymą.

Šios taisyklės grindžiamos Vartojimo ginčų neteisminio sprendimo įstatymu, Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) Nr. 524/2013 dėl elektroninio vartotojų ginčų sprendimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (EB) Nr. 2016/2004 ir Direktyva 2009/22/EB.

Pardavėjas per penkias darbo dienas patvirtins, kad gavo skundą, informuos Naudotoją (Klientą), kiek laiko užtruks skundo nagrinėjimas, ir nuolat informuos Naudotoją (Klientą) apie skundo nagrinėjimo eigą. Pardavėjas dės visas pastangas, kad bet kokie ginčai būtų išspręsti draugiškai. Pardavėjas ir Naudotojas ( Pirkėjas), kaip elektroninės prekybos dalyviai, abipusiai pripažįsta elektroninių pranešimų galiojimą sprendžiant ginčus.

Šioms Bendrosioms sąlygoms ir bet kokiems ginčams tarp Pardavėjo ir Vartotojo (Kliento) taikoma Lietuvos materialinė ir procesinė teisė, neatsižvelgiant į jokias tarptautinės privatinės teisės normas, kurios nukreiptų į bet kurios kitos teisės taikymą.

Visiems santykiams, teisėms ir pareigoms, kurių nereglamentuoja šios Bendrosios sąlygos, taikomos Elektroninės komercijos įstatymo, Asmens duomenų apsaugos įstatymo ir Vartotojų apsaugos įstatymo nuostatos.

17. Bendrųjų nuostatų ir sąlygų pakeitimai

Pasikeitus internetinės parduotuvės veiklą reglamentuojantiems teisės aktams, duomenų apsaugai ir kitoms sritims, susijusioms su prekiautojo internetinės parduotuvės veikla, taip pat pasikeitus jo paties verslo politikai, prekiautojas gali pakeisti ir (arba) papildyti šias Bendrąsias sąlygas, apie tai pranešdamas naudotojams tinkamu būdu, įskaitant, visų pirma, elektroniniu paštu. Bet kokie Bendrųjų verslo sąlygų pakeitimai ir (arba) papildymai įsigalioja ir yra taikomi praėjus aštuonioms dienoms nuo pakeitimų ir (arba) papildymų paskelbimo dienos. Jei Bendrųjų sąlygų pakeitimai ir (arba) papildymai yra būtini, kad būtų laikomasi teisės aktų, šie pakeitimai ir (arba) papildymai išimties tvarka gali įsigalioti ir būti taikomi per trumpesnį laikotarpį.

Vartotojas, nesutinkantis su šių Bendrųjų sąlygų pakeitimais ir (arba) papildymais, privalo atšaukti savo registraciją per aštuonias dienas nuo pranešimo apie Bendrųjų sąlygų pakeitimą ir (arba) papildymą paskelbimo, priešingu atveju, pasibaigus šiam laikotarpiui, laikoma, kad Vartotojas sutiko su Bendrųjų sąlygų pakeitimais ir (arba) papildymais, ir jokie priešingi įrodymai nepriimami. Registraciją atšaukia Vartotojas, pranešdamas apie tai Pardavėjui rašytiniu pareiškimu.

Linkime daug malonaus ir nebrangaus apsipirkimo mūsų internetinėje parduotuvėje!