Žmogaus širdis yra tobuliausias siurblys, sudarantis sąlygas sklandžiai organizmo veiklai. Kad širdis tinkamai veiktų, ją reikia aprūpinti tinkamomis maistinėmis medžiagomis. Ši užduotis tenka širdies vainikinėms kraujagyslėms.

Nepriklausomai nuo mūsų valios, ramybės būsenoje širdis susitraukia 50-90 kartų per minutę, didindama kraujospūdį ir perpumpuodama 5 litrus kraujo per minutę. Esant fiziniam krūviui širdies ritmas kyla lėčiau, o po krūvio greičiau grįžta į normalią būseną. Normalus nesitreniruojančio suaugusio žmogaus širdies susitraukimų dažnis ramybės būsenoje yra 60-80 tvinksnių per minutę, treniruoto sportininko – apie 60, o geriausio sportininko – tik 40 tvinksnių per minutę.

Nepriklausomai nuo jūsų fizinio pasirengimo lygio, širdies ritmo pokyčius lemia šie veiksniai: aplinka, amžius, dehidratacija, sveikata, aukštis virš jūros lygio, nuovargis, per didelis fizinis aktyvumas, psichinė būsena ir riebalų deginimas.

Širdies ir kraujagyslių ligos yra vis dažnesnė sunkių komplikacijų priežastis. Dažniausiai pasitaikančios širdies ligos yra aritmija, vainikinių arterijų liga, aukštas kraujospūdis ir per didelis riebalų kiekis kraujyje. Negydomi padidėjęs kraujospūdis ir kraujo riebalai gali būti mirtini. Padidėjęs kraujospūdis arba hipertenzija yra dažniausia insulto priežastis, tačiau kraujo riebalai neturi tokios įtakos širdies smūgiams, kaip manėme iš pradžių. Mūsų organizme turi būti pakankamai B6, folio rūgšties ir B12, kad ją suskaidytume. Aritmija – tai bendras širdies ritmo sutrikimo, kai širdis plaka nereguliariai, labai greitai arba labai lėtai, terminas. Aritmija yra tada, kai sutrikimai yra dažnesni, ilgiau trunkantys arba labai intensyvūs.

Širdies ligas dažniausiai sukelia nesveikas gyvenimo būdas. Šiandien, kai vis daugiau žmonių nutukę, galime baimintis, kad padaugės ir širdies ligų. Nutukimas yra glaudžiai susijęs su diabetu, kuris yra vienas iš didžiausių pavojų susirgti širdies ligomis.

Šiandien turime veiksmingų vaistų ir kitų gydymo būdų, kurie pagerina ligos ar savijautos rezultatus. Gydymo metu svarbiausias vaidmuo tenka pačiam pacientui, nes jis turi atitinkamai pritaikyti savo gyvenimo būdą. Vadinamasis sveikas gyvenimo būdas gali turėti didelę įtaką sveikatai gerinti.

Ką reikia daryti? Iš mitybos raciono reikia pašalinti nesveikus riebalus (t. y. rafinuotus aliejus, margariną (hidrintus aliejus) ir oksiduotus riebalus), įtraukti omega-3 ir omega-6 riebalus tinkamomis proporcijomis, o tai galima pasiekti reguliariai vartojant aukščiausios kokybės augalinius aliejus (alyvuogių, argano, kokosų ir moliūgų sėklų aliejus), raudoną mėsą galima valgyti tik nedideliais kiekiais be riebalų, o svarbiausia – valgyti šviežius vaisius ir daržoves. Turėtume ieškoti vaisių, kurie noksta mūsų vietovėje, ir daržovių, kurios buvo augintos netoli gyvenamosios vietovės.

Prie viso to galite pridėti mūsų maisto papildus, RELAX kapsulės ir Kofermentas Q10 + SELENAS.

RELAX kapsulės rekomenduojamos sergant širdies ligomis, padidėjusiu kraujospūdžiu, krūtinės angina, 2 tipo diabetu, nervingumu, dirglumu, nemiga ir prasta koncentracija. Veiklioji medžiaga yra kriakosas, kuris yra nauja inovacija pasaulyje. Klinikiniais tyrimais įrodyta, kad jis teigiamai veikia psichinę ir fizinę savijautą, todėl padeda sumažinti stresą. Sparčiai besikeičiančiame gyvenime šis pasiruošimas turi teigiamą poveikį gyvenimo kokybei.

  • Prisideda prie psichinės ir fizinės gerovės.
  • Padeda atsipalaiduoti ir sveikai miegoti
  • Gerina imuninės sistemos veiklą
  • Gerina nervų sistemos veiklą
  • Mažina nuovargį

Kofermentas Q10 + Selenas rekomenduojamas sergant širdies ligomis, širdies raumens silpnumu, inkstų ligomis, vėžiu, ateroskleroze, odos pokyčiais, nevaisingumu, skydliaukės ligomis, kraujotakos sutrikimais, vartojant vaistus nuo aukšto kraujospūdžio, aritmijos, cholesterolio, diabeto ir vyresniems nei 35 metų žmonėms. Japonijoje atlikti tyrimai parodė, kad net 75 % širdies raumens nepakankamumo atvejų taip pat atsiranda dėl Q10 trūkumo organizme.